جستجوی در اين وبلاگ

۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

نعمتي

نعمتی
نعمتی دارم غنیمت نعمتی است 1 منزلی دارم به دولت نعمتی است
من به سوی دولتی حق آمدم 2 گر گزیدم بر حقیقت نعمتی است
منزلی با منزلت منزل بود 3 پر بها گردد مقامت نعمتی است
منزلت باشد ز خیر المنزلین 4 منزلت زو شد نصیبت نعمتی است
منزل حق بد غنیمت در جهان 5 گر که آید آن ز رحمت نعمتی است

جای سجده هر کجا خواهی ببین 6 سجده گر شد بی وساطت نعمتی است
شارعی اندر میان مسجدان 7 این حسین وآن کربلا هست نعمتی است
من به بن بست حسین افتاده ام 8 در نشاطم با وساطت نعمتی است
چون نشانی از تو دارم می رسم 9 گر که باشم در صراطت نعمتی است
حرف دل هر شب و روزی گفته ام 10 عاشقم عاشق به وصلت نعمتی است

دولت من خود تویی آقا حسین 11 سر دهم گر بر مسیرت نعمتی است
آرزوی دارم اندر دل بدان 12 گر نصیبم شد شهادت نعمتی است
من خجالت می کشم دارم که جان 13 جان من گردد فدایت نعمتی است
صد هزاران از رسل ذکرت کنند 14 گر روم راه رسالت نعمتی است
تو نمک از ناشناسانش مگیر 15 با نمک زو شد غذایت نعمتی است

من که عمری عاشق رویت شدم 16 گر دهی منزل به کویت نعمتی است
گه خدا گاهی یکی گاهی حسین 17 گر به حق باشد کلامت نعمتی است
روز و شب خجلت برم از روی حق 18 می دهد چون صد ز نعمت نعمتی است
شکوه ای نی دارم از کون و مکان 19 گر نمیرم با خجالت نعمتی است
نام زهرا در دلم در منزل است 20 چون که باشم من به یادش نعمتی است

چون روند راه خدا پوران من 21 هم که راضی گشته قلبت نعمتی است
خسته ام از چند و چون ناکسان 22 شد کسانت با ولایت نعمتی است
همدمان وهمرهانت گرد همند 23 زو ترا می و شرابت نعمتی است
صد هزار بیتی سرایم رشته اند 24 گر روم من با شفاعت نعمتی است
شوخ طبعی کار من هر دم بود 25 شادی قلبم ز لطفت نعمتی است

گریه می آید به من از کار خود 26 گر ببخشد هو به رحمت نعمتی است
نی مقام و نی که علم وزنی بود 27 هو کند عالی مقامت نعمتی است
رفتن ما به فرمانت خوش است 28 راحلی بر این نهایت نعمتی است
می دهندت صد بها خود را مباز 29 گر خدا داده بهایت نعمتی است
بنده ی حق بوده است از بندگان 30 این نبشسته شد به قبرت نعمتی است

بد وصیت لازم الاجرا بدان 31 چون به حق باشد وصیت نعمتی است
من بترسم از پیام ای وای من 32 از خدا آید پیامت نعمتی است
حرف آخر بر زبانم خود گذار 33 شد که فرقانی کلامت نعمتی است
هر کسی شاید بخواند حرف تو 34 گر بگیرند نیک کلامت نعمتی است
نیک حرف و نیک عمل یک آرزوست 35 خالص یک حمد؟ برایت نعمتی است

نام ذوالحمد گه نماند تا ابد 36 کار نیک مانده برایت ؟ نعمتی است.

هیچ نظری موجود نیست: