- جستجوی در قرآن کریم (سایت تنزیل)
- صفحات ديگر خودم
- مسیر خورشید در آسمان (مکه، تهران، ....)
- جهت قبله در هر نقط جهان
- شرایط و امکان رویت ماه
- مرکز لرزهنگاري کشوری
- سایت راسخون
- سایت تبیان
- فهرست مصاديق محتوای مجرمانه
- نقشه تهران
- کتاب اول ( راهنمای تهران)
- پایگاه حوزه علمیه قم
- پاسخگویی به سئوالات دینی
- ایران از آسمان
- سایت صالحین
- جستجوی در قران (حق نگار)
- پیامبر اسلام ص در اناجیل / تورات
- اولین یادداشتها
51-... اگر متوجه بشوی مارمولکی وجود دارد که بدون همسر و جفت هر موقع اراده می کند تخم میگذارد آیا نگاهت به مسائل ازدواج و خانواده و این روش عبرت آموختن برای مدیریت قوم و قبیله و مدرسه و اداره و شهر و کشور و جهان عوض می شود !! did you get the point! ... ملتفت شدیم ؟ متوجه شدیم !؟؟؟
50-...{{ ....ای کاش مشترکا این نکته ها رو می نوشتیم ... تا حرفها یک طرفه نباشه ...!؟
------------------<<<< .... هر سی سال میشود یک میلیون نکته یاد گرفت ! جالبه !!!؟؟؟
49- بیداری، نگاه، فکر، آموختن، عمل، خلوص، پایداری، توکل، رضا و فنا مراحل سیر تکاملی انسانهاست.
48- آیا نشانه های دجال آخر زمان با نشانه های جهان دیجیتال یکی نیست ؟ یک چشم ؟ ....
47- شاید اگر دستگاه معادلات کل و یا جزیی از زندگی خود را بنویسیم باز صفر، یک ، چند و یا بینهایت جواب داشته باشد. ! اینطور نیست ؟
46-آیا گریه امیرالمومنین در چاه جز بخاطر افزونی لحظه ای دیون او بخداوند بخشاینده بوده است ؟
45-ما بنا من نعمت فمن الله : آنچه از خوبیها بما می رسد از خداست ( و لحظه به لحظه به او مدیون تر میشویم ).
------------<<<<<<< .......... راستی خدای کریم و رحیم و حکیم و .... حالا که فیلم هستی را داره نشان میده ... کسی هست با دقت و علاقه و امید آنرا ببینه !!! ..............
44-آیا مقام خداوند تعالی از مقام یک کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه نویس، صحنه پرداز و .... پایین تر برده شده است؟
43-وقتی معنی چیزی را واقعا میتوان فهمید که در تعریف و توضیح آن هرگز دور و تسلسل و تکرار نباشد.
42- آیا می شود 10 میلیارد نفر را در گروه های 10 نفری و در یک ساختار حدود 10 لایه ای قرار داد ؟
41- مدیریت بزرگترین مجموعه ها را میتوان با ساختار سلسله مراتبی و چند لایه ای به نحوه صحیح انجام داد.
40- اگر هر یک از 313 یار امام زمان (عج) خود 313 یار داشتند و الی آخر.... . ما در کدام لایه و ردیف در این سلسله مراتب می بودیم یا هستیم؟
------------<<<<<<<............ اگر هر هزار ثانیه آدم یه نکته یاد بگیره ..............
39- پیگیری توسعه دادن و کاملتر کردن مساله و راه حل آن روش مناسب رسیدن به جواب مسائل بزرگ است.
38- ساده کردن مسائل بهترین نقطه شروع به حل و درک آنها است (ویژگی ها را در ابتدا کم کردن).
37. معنی و تفسیر "علیکم انفسکم" این است که آخرین و مهمترین حرف به بشر این است که خودت را دریاب.
36. آنچه خوبی و بدی به دیگران می کنی ذره ای بیش در مقابل آنچه با هم آن کارها بخود می کنی نیست.
35. پشیمانی (و توبه و اصلاح خود)، اعتراف به ندانستن و گستاخ شدن سه شیوه ممکن ادامه پس از خطاست.
34. در آزمایش اولیه (سجده)، ابوالبشر، ملائکه، و شیطان(ابلیس) سه نوع عکس العمل مختلف داشتند.
---------------<<<<<<<<<<<......... سی سال و نه ماه معادل یک میلیارد ثانیه است ! میدونی یعنی چه !!!؟؟؟
33. غفلت نتیجه تزاحم و مزاحمت و تداخل امور عالم ماده و وابستگی او به زمان و مکان است.
32. همیشه به آنچه نزد خداوند است بیشتر (و مطلق) امیدوار باش تا آنچه نزد دیگران ( و تو) است.
31. اینما تولوا فثم وجه الله: اگر در هر چیزی وجهی از خداوند را دیدم و رعایت کردم هنر کرده ام.
30. خواص در خوشیها و راحتیها بیشتر بسوی خداوند می روند و عوام در بدیها و سختیها.
29. بزرگی خداوند را، درعلم و قدرت و حکمت او در ترکیب حالات ممکن و ندیده هستی دیده ام.
28. و نیز همیشه و در هر کاری هفت لایه یا زمین یا موضوع جزیی تر و یا پایینتر و ریزتر برای آن کار وجود دارد.
27. همیشه و در هر کاری هفت لایه / 7 آسمان / 7 موضوع کلی تر/7 مرتبه ی بالاتر/ و یا 7 امر مهم تر برای آن کار وجود دارد.
26. دانستن اولویت صیحیح و دقیق کارها برای رعایت ، تنها دغدغه انسانها است.
25. "چکار بکنم " تنها و تنها سئوال موجود در عالم است ، در هر لحظه و در هر شرایط.
-------------------<<<<<<<<............. قول میدم خود شما بهتر از اینا سراغ دارید ! مگه نه ؟؟؟؟
24. به تعویق انداختن توبه از کناه صغیره، خود یک گناه کبیره است (احتمالا).
23. نا امیدی به رحمت خداوند از کشتن هزاران پیامبر بدتر است.
22. و لا تقنطوا من رحمت الله را باید همیشه در دل زنده داشت – و اصلا استثناء بردار نیست.
21. استدراک و گام بگام بطرف خوبیها کشیده شدن کار خداوند است.
20. استدراج و درجه درجه بطرف پستی و بدیها کشیدن کار شیطان است.
19. اگر امروز فلان نکته را رعایت نکنم، در آینده، تلاشم برای بدتر بودن و نبودن بیهوده خواهد بود.
18. اگر برای بالاتر رفتن کوشا نباشی روزی برای بیشتر سقوط نکردن تلاش بیهوده خواهی کرد.
-------------------------<<<<<<<<<<<<<<....... هر روز چند تاش بخونی بد نیست .........!!!!
17. در مسایل مادی به زیر دست خود بنگرید ( و از امکانات خود شاکر باشید).
16. در مسایل معنوی به بالا دست خود بنگرید ( تا خود را بالاتر ببرید).
15. و من یتق الله یجعل له مخرجا ( و یا فرقانا): اگر در کاری راه خروج نمی بینی به درجه تقوای خودت شک کن.
----------------<<<<<<<<<<<<<< ........ ادامه دارد .............
14. شاه کلید راه حل تمام مسائل، مشکلات، درک و فهم ها، شناخت موجودات، قبول و رعایت مراتب، مقامات، درجات، درکات و طیف موجود در امور و مسایل مورد نظر و مورد بحث است.
13. تعیین اولویت ها و اهم – مهم کردن امور و اصلاح متناوب آنها، باعث تسریع و تصحیح و تکمیل جهت و عمل حرکت می شود.
12. راههای اساسی ممکن ، عقلی، منطقی، فلسفی، عقیدتی، اخلاقی، عرفانی، اجتماعی، علمی، فنی، تجربی، سیاسی، اقتصادی، تاریخی ، .... و ... می باشد.
11. گستردگی و عمق نگاه و دیدگاه ها، چاره ساز و پیش برنده و تسریع کننده بسوی کمال و تکامل است.
10. قبول اصول،وتعاریف و درک و اثبات قضایای اولیه وحداقلی آن راه همان نیاز اولیه برای حرکت است.
9. نیاز اولیه و خلاصه چارچوب و اساس حرکت در هر راهی باید ابتدا تبیین شود.
------------------<<<<<< ........... باز هم چند نکته ی دیگر : هنوز خسته نشده اید انشاء الله !!! ؟؟؟
8. برتری حضرت دوست را در سبحان الله و الحمد لله و لا اله الا الله و الله اکبر را باید دید.
7. استقلال و برتری حضرت حق (جل و علا) از همه موجودات اساس و مقدمه همه چیز است.
6. رساندن موجودات به کمال خودشان با لطف و کرم الهی از اهداف و علل وجودی آفرینش است.
5. نمیتوان به معاد مطلوب بدون نیروی هدایت کننده بیرونی (پیامبران) و درونی (عقل) رسید.
4. دو مفهوم و حقیقت لااله الا الله و معاد با تمام خصوصیات خودشان مبنای اعتقادات الهی است.
3. همچنین وجود شبکه یکطرفه و غیر دوار علل و معلول و اصل عدم تسلسل علل تا بینهایت بدیهی است.
2. اصل وجود و مراتب آن و نیز اصل تناقض زیر بنای اولیه تمام افکار و عقاید و مباحث و نتایج است.
1. انسان باید همیشه اصول و مبانی فکری خود را منظم، اصلاح و بروز نماید.